Jahapp, då var det min tur...

Att skaffa blogg. Någon som jag aldrig trodde skulle hända. MEN - jag saknar att skriva! Jag saknar att göra min åsikt hörd, och att få säga vad jag tycker utan att någon avbryter!

Så jag har insett att jag nog behöver en blogg, om inte annat för att få ventilera mig lite. För helt ärligt tror jag inte att jag har någonting att tillföra cybervärlden egentligen.

Så - vem är jag?

Jag är Malin, just nu mammaledig och med lite extrajobb. Bor i hägersten med sambo och son. Fritiden ägnas åt hästen ute i huddinge.

Jag har tänkt ägna min blogg åt både stora och små händelser. Saker jag blir upprörd över, saker som jag bryr mig om, men även vardagliga händelser som sker i livet.

Enjoy!

 


Kommentarer
Postat av: Mariah

Snarlika bloggadresser vi har då ;)

2010-03-12 @ 14:10:11
URL: http://holmskan.blogspot.com
Postat av: daniela

maaaaalin. detta ser vi fram emot ;)

2010-03-12 @ 17:50:29
URL: http://havannasmamma.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jaadu. Jag sa också att jag ALDRIG skulle skaffa en blogg, men man trillar väl dit ändå förr eller senare. :P Och du är ju bra på att skriva, så jag ska absolut gå in och kolla ibland!



Kram från Sanna

2010-03-12 @ 20:00:14
URL: http://sannaelinores.blogg.se/
Postat av: anana

HAHAHAHAH blogg tönt! oj nu kommer ja mobba sönder dig, trodde inte det här om dej mamma björn :P (mamma björn med nyrakade ben) lär se roligt ut!! HAHAHAHAHAHAHAh malle balle!

2010-03-12 @ 21:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0