Gissa vad som mötte mig parkeringen?

Ni som läste morgonens inlägg insåg nog att jag var lite, öhum, lätt irriterad på idioten som hade snott min parkering.

Det händer ju tyvärr rätt ofta att någon snor min förhyrda p-plats, och jag blir lika irriterad varje gång! Men denna gången hade jag ju beklagat mig för mamma om mitt parkeringsproblem...

Så nu när jag kom hem från jobbet och kör in på min parkeringsplats, gissa vad jag ser då? Jo en stor vit skylt, med texten PRIVAT HYRD PARKERING!

Jag bryr mig inte ens om särskrivningen. Underbara mamma! Ibland överväger jag seriöst att skriva till påven och be honom helgonförklara min mamma. Det finns ta mig tusan ingen bättre mams än min mams. Love!


Måste bara tillägga. När jag hade jobbat klart och tog fram mobilen, hade jag inte ett, nej TVÅ förlåt sms från snubben som snodde min p-plats. Mohaha. Kändes bra. Även om jag nu, när jag lugnat ner mig lite inser att jag kanske inte borde hotat med att polisanmäla honom på lappen jag fäste på framrutan. Ajja, det verkade ju ta skruv iaf. Jag bad om ursäkt för trist ton på lapparna på framrutan och allt är nu frid och fröjd. Inatt ska jag sova gott och drömma fina drömmar om min nya parkeringsskylt.

Imorgon väntar heldag med Anna (love it, love it, love it!), insläpp, passfixning för Leo och städning hos mamma och pappa.

Nu - Sängen!


Finaste bilen på älskade p-platsen.


Kommentarer
Postat av: Line

Hahahha fyfan vad underbart! Skönt att du har en skylt nu. Hoppas att inga fler funderar på att sno din p-plats. :)

2010-05-25 @ 11:20:30
URL: http://lemine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0