woho!

Blev ingen mammagrupp för vår del, för Leo lyckades somna precis när vi skulle gå, och eftersom vi knappt sovit någonting alls inatt så tänkte jag inte väcka honom och riskera ännu grinigare bebis resten av dagen...

Istället fick lilleman sova, medan jag satt på balkongen och läste en bok och bara andades ett tag. Kände mig helt gråtfärdig, men Leo sov nästan en hel timme, så jag hann lugna ner mig.

När Leo sovit klart åkte vi istället och hämtade Anna, och åkte sedan för att fika, äta lunch och hämta Leos pass. Mycket mys och råskönt att bara komma iväg ett tag...


Leos första pass. Hur söt får man bli?


Ignorera ansiktet och kolla magen! Jag börjar bli smal igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0