Är inte död.

Men är magsjuk igen. Lr ja, jag tror inte längre på att det här är magsjuka, varken för mig eller Leo.

Magsjuk är man i nån dag eller två. Vi har nu varit sjuka i först en vecka, sen friska 6 dagar och nu sjuka i 3 dagar till. Det MÅSTE fanimig vara nått annat. Plus att jag har svimmat 2 ggr (och ena gången slog jag huvudet i handfatskanten, ajaj).

Dessutom är jag jätteyr hela tiden, och Leo, som gått sedan han var 8 månader och som i vanliga fall är stadig, vinklar runt som ett polskt fyllo. Så jag misstänker starkt att han också är yr...

Så imorse tjatade jag mig till ett besök på vårdcentralen, och dit ska vi nu om 1 timme. Förmodligen kommer jag som vanligt att inte bli tagen på allvar (det har sina nackdelar att se ut som om man är 16 år gammal). Men jag är 22 år gammal nu, jag tycker inte att jag ska behöva ta med min mamma till läkaren för att dom ska lyssna!

Så - även om det blir bråk ska jag fanimig stå på mig och kräva blodprov och lite sånt. Nu jävlar är jag trött på den här skiten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0