Dag 3 - Mina föräldrar.

Fortsätter med min underbara fjortislista och går vidare med dag 3 och känner mig sjukt duktig som faktiskt gör det här.

Mina föräldrar

De 2 personer jag ser upp till mest här i livet är mina föräldrar. Dom har alltid ställt upp för oss, mig och min lillebror, och gjort allt för att vi ska ha det så bra som möjligt.

Dom har alltid funnits där, bara ett telefonsamtal bort. Det har inte spelat någon roll hur mkt ovänner vi än har varit, när jag väl har behövt dom så har dom funnits där ändå. Och det är beundransvärt kan jag lova, med tanke på hur överjävlig jag var som tonåring.

Vi har aldrig blivit matriellt bortskämda, men vi har alltid fått uppmärksamhet och kärlek i mängder. Hemma hos oss har aldrig någon behövt känna sig åtsidosatt eller bortglömd.

Och även om jag nu ska föreställa vuxen (med eget barn!) så finns mina föräldrar alltid där. Oavsett om det handlar om att hämta hö, sitta barnvakt, eller bara snacka lite skit över en fika, så ställer dom upp.

Världen är orättvis, för i den bästa av världar hade alla haft lika bra föräldrar som jag har. Min förhoppning är att jag ska kunna vara lika bra förälder åt min son. Och jag har ju haft de 2 bästa lärarna som finns.

Så Mamma och Pappa - Tack för att ni finns, och för att ni är en så stor del av mitt liv. Tack för att ni alltid funnits där, tack för att ni alltid finns där, och tack för att ni alltid ställer upp. Kärlek till er i mängder!



Världens bästa mormor!


Världens bästa morfar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0