Fikamys!

Sitter i soffan och är typ helt slut. Emmi och Adam samt Tina och Jeppe var här och fikade precis. Massa mys.

Insåg att jag inte skulle hinna ner till affären och handla så jag gjorde chokladbollar och muffins samtidigt som jag klädde på mig och Leo, och värmde fiskbullar till lunch (till Leo, inte till mig).

Jättemys att få prata lite snusk och ha lite vuxensamtal. Hatar att sitta ensam en hel dag utan nått att göra. Är så himla glad att jag har lärt känna lite andra unga mammor, det blir så ensamt att vara föräldraledig annars. Så tjejer - Tack för att ni finns!


Kommentarer
Postat av: Tina

Tack själv stumpan!! Det är skönt att ha någon att snacka snusk o vuxensnack med.. hahah... Ne men skämt o sido, det är skönt att ha lärt känna nya människor som är samma sits som en själv!!! <3

2010-11-02 @ 15:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0