3 underbara år

Igår firade jag 3 år med min underbara Jonny.

Herregud att tiden kan gå så fort... Då var jag 19, och han 25. Jag hade precis tagit studenten, börjat ett nytt jobb och livet lekte. Helgerna var en enda lång fest och livet var så jäkla superkul.

3 år senare bor vi tillsammans, och har en son på 1 år. Dagarna är inte längre en enda lång fest, utan fyllda av jobb, blöjbyten och storhandling.

Men - livet är fortfarande så jäkla superkul, och jag är så glad att du är vid min sida. Jag hoppas att det är vi två för alltid, för jag kan helt enkelt inte tänka mig ett liv utan dig.



Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Caroline V

visst är det underbart när man hittat rätt!?

enda problemet är att översätta känslor till likasinnade ord ! kram

2010-10-03 @ 00:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0