Fina Wanco!

Lite bilder från dagen idag... youtube är sjuuukt segt, det är 30 min kvar på uppladdningen av första videon, och den andra har inte ens startat än, så jag bjuder på lite bilder sålänge och så får ni filmerna sedan.


Snälla Wanco står still och poserar för lite fotografering


Våra supportrar! Leo var överlycklig, klappade händerna så fort nån hoppat klart banan, och smackade för fulla muggar så fort nån häst gick förbi!


Framridning inför gymkhanan...


Gymkhanahoppning! Har tennisbollar under tröjan, därav tjockismagen... Man skulle nämligen rida runt en bana med tennisbollarna och sedan släppa dom i en hink i slutet... Och när man rider har man inte händer över, så då hamnade dom under tröjan, haha. Och ang min sits... Wanco försökte vägra men jag smackade på, så vi hoppade från skritt... så jag hann inte riktigt med...


Koncentration på hög nivå (och tennisbollar under tröjjan...)



Lillhusse rider en stund i pausen mellan gymkhanan och hoppningen.


Hästägare och mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0