Världens bästa lillebror!

Älskade lillebror skickade det här till mig förut. Sånt som gör att man blir glad ända in i själen... Faen, vill ju inte må dåligt. Men nu när jag gör det, så är det fett skönt att veta att det finns folk som faktiskt bryr sig. Har världens bästa familj, och det är jag sååå glad för. Älskar er... 


"Malin jag vet att du mår piss just nu, och det gör jag också, så kanske inte direkt är värsta bästa stödet om man säger så. Men du ska veta att du alltid kan ringa och väcka mig, även om det är mitt i natten, endast för att prata lite skit eller ifall du är ledsen.

Du behöver inte gå igenom någonting som är jobbigt helt själv, aight? ...
Vi, hela din familj finns här och vi älskar dig och hatar att se dig såhär ledsen. Försök istället att tänka framåt och tänka på vad du har istället för vad du har förlorat. Du har en underbar familj som älskar dig, du har en underbar sambo och världens sötaste lilla unge, du har hela livet framför dig. Vi älskar dig, världens bästa storasyster.

Kram! ♥"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0