Olja i håret...

Sitter här mitt i natten med ricinolja i håret och nyfixade naglar... Sov i princip bort hela dagen så jag är inte det minsta trött nu, vilket inte är så konstigt...

Har mått skit senaste veckan, och på psykiska måendet så har jag även huvudvärken från helvetet.... Har lite dåligt samvete för den stackars hästen som har fått stå 4 dagar den här veckan, eftersom både medryttaren och jag är sjuka...

Imorgon skulle jag egentligen ridit lektion, hade sett fram emot det som tusan men mår alldeles för dåligt för det... Ev kunde tränaren rida wanco ifall hon hinner, så håll tummarna för det!

ajja, nu ska jag hoppa in i duschen och skölja ur snuskoljan... Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0