Ibland bara hatar jag vårdcentralen!

Fortfarande sjuk som ett as.... känner mig i princip påkörd, har ont i hela kroppen, kan inte ens ha vanliga strumpor på mig för resåren gör ont runt fotlederna...

Sååå. Måste försöka få tag på en läkare, för nu har jag varit dålig i över 10 dagar. Värdelöst!

Men ååååh vad vårdcentralen är värdelös! Telefontiden startade kl 8.... Jag tokringde redan från 07.55.... Alltså verkligen bara ringa, lägga på, ringa, lägga på osv. Mellan ungefär 07.59-08.09 så var det "tekniskt fel" på linjen.  08.10 var tiderna slut?

Pratade in på deras telefonsvarare och bad dom ringa upp, vilket de gjorde nyss (bara 2 timmar senare, woho!).

Och vet ni vad tanten på vårdcentralen säger? DOM HAR INGA LÄKARE OCH DÄRFÖR INGA AKUTTIDER!!!!!!!!

Kunde dom inte sagt det på sin fina telefonsvarare ist? Dock sa tanten i telefonen att jag kunde få en läkartid av henne, problemet var bara att det var 3 veckor tills denna läkartid.... neeej tack!

Så ikväll blir det till att sätta sig och ringa akutvårdcentralen för dom skulle tydligen ha läkare iaf... suck vad jag blir trött på det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0