Still sick...

Fortfarande hemma och sjuk, helt värdelöst! Liten Leo är också sjuk så vi är hemma allihopa, och snälla Jonny tar hand om oss. Är även hundvakt till fina qarma, som gärna hakar på och myser i sängen med alla sjuklingar, haha.

Så jag har det rätt bra ändå här hemma. Om jag bara slapp den förbannade jäkla slemhostan och febern så skulle det tillome vara riktigt lyxigt!

Idag ska jag iaf orka ta mig ut till liten W och ge honom hans 7årspresent. Gulliga medisen gav honom tårta igår, så han blev ordentligt firad trots att matte inte kom upp ur sängen!

Ingen ridning blir det dock (blir andfådd av promenaden mellan sängen och kylskåpet, och hostar söööönder), men tror jag ska longera lite om orken finns, eller kanske bara släppa han på volten så han får busa ifred.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0