ojojoj

Nu har jag glömt bort bloggen igen!

haha nä, inte riktigt men nästan! Har jobbat som en gris hela helgen + igår, hade galet mycket dötid men fick bra betalt, så är nöjd ändå.

Wanco var halt i fredags och jag såg alla mina härliga framtidsplaner flyga all världens väg... suck. Lördagen kylde jag hans ben som en galen gris och hade kylgele på.... och gissa vaaad - i söndags var han inge halt alls! Woho på den, förmodligen hade klanthästen bara trampat snett och det är ren och skär lycka!

Jag har ju tyvärr vant mig vid att alltid frukta det absolut värsta så fort någonting går snett med hästarna... Först Pilen som hade fång två somrar i rad innan han fick tas bort, och sedan wanco som hade sin hovbensfraktur förra våren/sommaren...

Så nu håller vi alla tummar och tår för att liten Wanco får vara frisk så jag kan styra mitt liv åt det håll jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0