Höstnaglar!

Idag fick jag vara nagelmodell åt världens bästa Natta som precis utbildat sig inom Magnetic. För er som inte vet vad det är så är det ett gelemärke som mest inriktar sig på tävlingsnaglar, dvs det ska helst se helt craaazy och onaturligt ut. Dock gjorde vi inget skumt idag utan Natta ville bara testa materialet (hon är utbildad sedan tidigare inom LE och EZNails)
 
Blev riktigt nöjd, men ni som känner mig vet ju att jag HATAR vit fransk manikyr.... Det kan vara så satans snyggt på alla andra, men på mig ser det bara tråkigt ut... Så efter att Natta fotat sina bilder så dekorerade hon lila glitterblommor och la massa stenar på naglarna (bild på g). Mkt mera Malin!
 
För er som är nyfika finns en sida på FB - Nails by Nazza
 
Natta är grymt duktig på att dekorera (oh yes, jag är galet avis!) och älskar att göra nya saker.
 
Innan nagelfix hade vi mysfika och jag pussade massa på hennes bebis Oliver som bara är 6 månader. Lilla pluttis... sjukt mys och tack Natta för de fina naglarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0