Solen skiner idag!

Och allt känns genast bättre! Att det snart är både barnbidrag och löning gör ju inte dagen sämre direkt! Dessutom får jag tillbaka min älskade parkeringsplats idag!

Bara att veta att jag inte kommer behöva sitta fast i den här lägenheten hela dagen gör detta till en bra morgon! För nu är det snart mammagrupp, och sedan är det träff med älskade annapanna som står på schemat.

Hoppas på att Jonny vill göra nått ikväll också, typ laga mysmiddag eller nått, då är nog den här dagen perfekt sedan!

Helgen har varit sisådär... Red lektion i lördags, det gick helt åt helvete, jag lyckades bara få till en enda jäkla bra galoppfattning. Visserligen stämde precis ALLT i den fattningen och det är jag sjukt nöjd med, men resten av timmen var katastrof!

Efter stallet åkte jag och Leo hem till min mamma som sedan skämde bort oss rejält med tacos, godis, läsk och filmkväll! Orkade inte åka hem efteråt, så vi sov över, och jag fick sovmorgon ända till klockan 10!

Igår var Daniela med mig ut till stallet, lyckades inte låna någon häst så jag traskade bredvid. Vi red bort mot gömmaren där Pilen lekte sjöhäst ett tag och lyckades skvätta ner Danielas råporriga gympadojjor, till min stora glädje. (själv stod jag tryggt och torrt en bit upp på stranden...)

Efter stallet hann jag träffa Anna för en snabb donk och jäkla massa skitsnack.

Nää, nu ska vi kolla lite inspelat teen mom här, äta frukost och göra oss anständiga inför mammagruppen!

Detta känns som en bra dag!


Kommentarer
Postat av: daniela

"till min stora glädje." Tack för den du din gris :P

2010-04-19 @ 10:29:26
URL: http://havannasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0