Jul, jul, strålande jul!

Snart, snart, snaaaart är jag klar med alla julklappar. Ifs - om jag känner mig själv rätt så kommer jag hitta nått mer i veckan som jag bara måååste ge bort och så blir det mer att slå in, men som det ser ut nu så är jag klar. Superskönt!

Älskar julen, men det här året känns det lite i hjärtat. För min ponnyprins finns inte kvar hos mig... Det kommer göra jävligt ont att slänga upp stalldörren på julaftonsmorgon och inte mötas av hans gnägg. Vi kommer inte att dela lussebulle till julfrukost, vi kommer inte ta en busgalopp i snön på ängen, med tomteluva på huvudet och bus i benen.

 Underbara mamma ska dock med till stallet och "hålla handen" på julafton, så det känns skönt iaf. Annars är nog risken stor att jag fastnar därute, sittandes gråtande i nått hörn, och det vore ju mindre kul för alla.

Men men - åter till ämnet.
Snart är det jul och jag har MASSOR att göra. Inte minst så ska jag jobba måndag och tisdag, så där försvinner ju en hel del tid. Sedan onsdag ska jag och Leo julbaka med mormor och torsdag är det julgranspyntning och grötätande som står på schemat. Fullt upp med andra ord, men jag ÄLSKAR julen!


Julkortet från 2008. I miss you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0