Barnarov!

Ikväll är det melodifestivalen!

Tycker lite synd om mig, för jag ska snart iväg och jobba, och slutar först vid 21.30... Så jag missar hela melodifestivalen!

Tur att man har en inspelningsbar box till tvn iallafall, jag kommer spela in hela mello, och sedan avnjuta programmet imorgon kväll istället. Så nåde den som kläcker ur sig vem som vann innan jag har hunnit se!

Och så blir det väl till att blunda när man kör förbi affärerna imorgon så man inte ser löpsedlarna...

Ska jag gissa vem som vinner så tippar jag dock på Darin. Fast jag skulle gärna se Eric Saade eller Timoteij som vinnare! Eric är ju så söt att man nästan skäms över sig själv... Killen är ju faktiskt inte ens lovlig!  Herregud, hur gammal är han liksom? 17? Hur som, sådär hunkig som Eric är, det var då inte killarna när jag gick i gymnasiet. Herregud, kidsen har verkligen gått upp sig nu för tiden! För att inte tala om hans flickvän, hon har väl knappt börjat gymnasiet? Men herregud så söt hon är! Och vilken röst!


Nej då - jag är inte alls avundsjuk...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0