Fullt upp!

Hann inte uppdatera igår, hade fullt upp med massa saker hela dagen, och sen på kvällen när jag kom hem från stallmötet var jag heeeeelt slut.

Idag är det iaf PARTY för hela slanten som gäller! Det ska bli så sjukt kul med en riktig utekväll, det är nog verkligen vad mitt ego behöver, att få komma ut och skaka rumpan lite och känna mig ung igen och inte som någon jäkla hemmafru som är på rymmen om man är mer än 5 meter från lägenheten...

Så nu blir det först ut till stallet jättesnabbt, sedan hem, duscha, byta om. Sedan ska jag möta upp älskade Anna i hornstull vid 10 tiden och så ska vi åka och fixa naglarna! Efteråt blir det nog en sväng på stan, har man tur hittar man något att ha på sig ikväll, annars får jag väl köra på nån av trasorna jag har hemma redan...

Systemet fixade iallafall jag och underbara lillebror (som följde med som barnvagnschaufför) redan igår, så det slipper jag idag! Och så har jag fått Jonny att lova att han ska städa och lämna Leo hos mina föräldrar, så det är iallafall två saker som jag slipper!

Tror vi ska leka lite spa dock när vi kommer hem, och blanda lite bål... Och röja ut i baren så det finns plats och glas för alla! Hoppas på att det kommer mycket folk, de flesta har börjat banga ut i sista sekund (precis som vanligt, så jag är inte ett dugg förvånad).

Nä, Off to the stable now, och så har ännu en hektisk, men förhoppningsvis rolig, dag tagit sin början! Passa på och njut kära vänner, för dagarna kommer aldrig tillbaka igen!


Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0