God natt!

Idag blir det till att gå och lägga sig tidigt, för imorgon ska jag upp och släppa ut hästarna!

Min stackars Pilgrim har lyckats få ett balltramp, så han får gå med boots på sig i hagen nu, och dessutom vid all ridning.

Anyway - Jonny tog lite bilder på mig och Pilen när vi red på ängen i onsdags, så tänkte lägga upp de bästa på finaste ponnyn! Vet att jag rider som en kratta just nu, så inga kommentarer om det tack! Det ska bli bättre, tränare är på G ut och jag är sjukt taggad inför framtiden!

Just nu har jag bara så himla mycket planer om allt - ridningen, stallet, framtiden, utbildning osv. Det ska bli så kul att se vad som fungerar och vad jag kommer behöva inse att jag måste sänka mina krav/förväntingar inom. Har börjat skriva ner allt på dokument i datorn, för det sprutar snart idéer ur öronen på mig!

Dessutom är jag sjukt sugen på att skriva en längre roman/ungdomsbok... Har varit sugen på det i flera år nu, men tvivlar starkt på att jag är tillräckligt duktig för att skriva en hel bok. Jag har storyn, jag har upplägget, jag har en början... Men har jag modet?


Travar fram...


Mer trav...


Galopp!


Galopp!


Uppställd.

Har tänkt att jag ska använda den här som "före" bild och sedan ställa upp honom på samma plats i sommar för att se hur mycket som har hunnit ändras på några månader med diet och seriös träning.


Kommentarer
Postat av: anana

Do you want to have a summer party in my basement?

2010-03-20 @ 08:23:42
Postat av: Ingela

Jag har sagt det förut o säger det igen! SÅ klart du ska skriva boken! du är en tuff brud!

2010-03-20 @ 15:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0