Snorig och trött

Hua, har varit en så sjuuukt lång dag idag, trots att jag egentligen inte gjort ett skit.

Dagen började dessutom jäääkligt sent eftersom jag fick sovmorgon till 09.45 (tack underbara jonny!). Sov dåligt inatt, hade massvis av mardrömmar och sedan mådde jag skitdåligt, snorig, varm och sjuk ont i huvudet.

Jobbade iaf 11.30-17.30, vilket var segt och tråkigt. Vissa dagar har man bara sån otur, tror inte att jag hade en enda normal kund i min kassa idag. Inte vad jag kan minnas iaf. hua på det.

Direkt efter jobbet var det bara hem snabbt och hämta Leo (som var sjukt söt i sin björnmössa och ormvantar) och sedan vidare hem till Mamma för att fortsätta "jobba" med städningen där.

Käkade middag där, snackade lite skit och så, och sen var det dags att åka hem igen. Hade planerat att jag skulle städa lite, eller iallafall rensa klart mina kläder och sortera tvätten (tror jag började för över en vecka sedan, men med litet monster hemma blirman ju aldrig klar!). Men nej, jag orkar bara inte. Är såååå trött, trots att jag sov jättelänge imorse. Tror nog tyvärr att jag håller på att bli sjuk...

Dessutom är liten Leo jättesnorig och var dessutom lite varm när jag la honom... Så antar att natten kommer bli lite sådär lagom rolig, då han redan nu har knorvat runt rätt fint, och skriker till lite då och då....

Nä, nu ska jag sluta gnälla och gå och sova istället. Imorgon väntar iallafall donkenfrukost med finaste anna, och sedan ett litet hööksbesök! Dessutom har jag insläppet i stallet, och skulle behöva städa massa där. Både ser fram emot det och inte, kan tänkas att många tårar kommer falla...

nä som sagt, SÄNGEN!



För alltid i mitt hjärta. Min älskade ängel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0