Men usch vad segt!

Precis kommit hem från släktträff. Var väl sådär om jag ska vara helt ärlig, känner mig inte som en i gänget längre. Vettetusan vad som har hänt, för förut har jag alltid menat på att vi har haft en nära relation, och jag har verkligen ääälskat min släkt och att träffa dom, men nu... äh jag vet inte.

Kanske bara mina hjärnspöken... men men.

Fick iaf se bröllopsbilder från ett bröllop som jag inte var bjuden till, kändes också lite sådär om jag ska vara ärlig, men det verkade ju ha varit fint iaf.

Imorse var det provridning också, wanco gick som en giraff och testade massa. Så fort jag satt upp skötte han sig såklart exemplariskt. Suck.

Sjukt seg dag med andra ord, och jag har redan varit tvungen att ta ett "nödpiller". Mindre bra, börjar lika en snabb utväg för mig... men suck.

Vilket extremt roligt inlägg det här blev nu då. bläää. Ska iaf iväg och träffa min finaste Anna för en skvallerpromenad nu. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0