Äntligen!

Är min finaste Anna hemma igen! Kvällen tillbringades på balkongen med massa kaffe och skitsnack, supermys väder var det också.

Snälla Jonny gick iväg och köpte pizza till mig. Galet uppskattat efter en pissjobbig arbetsdag...

Mer spännande än såhär blir nog inte mitt inlägg tyvärr, är sjukt trött, och har sån tur att jag har barnvakt inatt (tack tack tack snälla mamma!), så nu ska jag gå och sova, och imorgon är det sooooovmorgon innan ännu en supervarm och svettig dag på jobbet väntar.

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Alina

hej! såg på bukefalos att du letar medryttare. Är det fortfarande aktuellt?



Jag är nu 19 år och har ridit sen jag var 4 både på ridskola och privat. Maila gärna om du fortfarande behöver medryttare!



Kram

2011-06-12 @ 19:04:58
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0