Att börja rensa garderoben mitt i natten...

Kan tyckas vara en bra idé innan man har börjat. Men när det ligger femtielva plagg på golvet och klockan är 23.02, och man inte är ens i närheten av att börja bli färdig, så inser man att nej, det var nog inte min bästa idé...

Insåg dessutom halvvägs in i rensningen att jag behöver åka till Ikea och köpa fler lådor om det ska kunna bli nått annat än kaos i den där garderoben...

Och så måste jag ta mig förbi svenska kyrkan nån dag och lämna kläderna jag vill bli av med. Känns surt att slänga helt nya kläder, eller knappt använda, bara för att jag har lessnat på dom... Men jobbigt bara att ikaeakassar med kläder är så tunga, och att kyrkan ligger flera hundra meter bort! Och dessutom i en uppförsbacke. Det är inte lätt när det är svårt!

Nu väntar Navy CIS och sängen, klädkaoset får vänta till imorgon. Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0