Mitt nyårslöfte...

Var att komma igång med ridningen igen, och idag var första dagen på hästryggen på säkert en månad (om man inte räknar den galet roliga ridturen på stranden i thailand) och det var bara såååå kul!

Kände redan när jag skrittade från stallplan att jääääklar vad jag saknat detta! Det finns absolut ingenting som gör mig så lugn i själen som att sitta på hästryggen.

Ifs så tyckte mitt monster till ponny att jag var skittråkig som bara ville skritta, och löste det genom att befinna sig mer i luften än på marken, men jag satt kvar så det var okej ändå, och efter att ha tjaffsat i typ 20 min gav han upp och gick sådär jättefint som han bara gör ibland...

ååååh ni anar inte hur skönt det är när allt bara stämmer! När man sitter där på hästryggen och känner att det här är ta mig tusan meningen med livet!

Nu får det bara ta och bli antingen töväder så man kan rida ordentligt, eller en jävla massa snö så man kan galoppera runt på alla oplogade vägar och busa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0