Härliga, älskade måndag!

Måndagen började härligt nog med att jag försov mig. Har ett svagt minne av att jag gick upp och satte på meckar-micke till sonen och sedan totaltdäckade igen, men jag är inte heeeelt hundra, för det kan faktiskt ha varit sambon som satte på tvn innan han gick till jobbet...

Iaf, 45 minuter försenad flög jag upp ur sängen, slängde i ungen frukost (insåg sen att han hade ätit frukost redan, med sambon, en timme tidigare...) borstade issebissar (tänderna för alla er som är över 3 år) i rekordfart och insåg att jag skulle vara tvungen att vara lite olaglig och köra bilen över nybohovsbron (vadå bussfil?) och sen kom vi till dagis och jag inser att jag vara var 4 minuter sen... Mobilklockan går ju nämligen inte riktigt rätt... öhum.

Efter lilla morgonstressen åkte jag vidare till älskade annapanna som hade satt på kaffe (KÄRLEK till dig min pälsk!). Sen fastnade jag lixom hos henne i jättemånga timmar, och helt plötsligt var det dags att åka till kvantum (urk).

och nuuuu, efter avslutat jobbpass, när man trött i fötterna och lite lätt sonkad sådär, kommer man hem och inser att NEEEEEEJ SKIIIIT!

Det är fotboll på tv ikväll. Igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0