I miss you...

Jag saknar dig, jag saknar känslan av att tillhöra ett team.

Jag saknar känslan av att alltid veta att du fanns där, alltid, oavsett.

Jag saknar känslan av att känna mig fullkomligt trygg. Att veta att du aldrig någonsin skulle göra nått dumt.

Jag saknar din lukt, jag saknar dina luddiga öron och din runda mage.

Jag saknar dig så det gör ont i hjärtat, varje dag, varje timme, varje minut, vareviga sekund.

Sorgen försvinner aldrig, blir aldrig mindre. Önskar så att jag kunde minnas dig och le, minnas alla fina stunder, titta på bilderna på oss och skratta åt våra knasigheter.

Men det enda jag känner när jag tänker på dig är saknad, och det värker i hjärtat att tänka på allt jag har förlorat.

Fan. Kan du inte bara komma tillbaka hit, till mig, så allt blir bra igen?


Kommentarer
Postat av: Susanne

åh,så fin bild. Bilden säger mycket.

2012-03-14 @ 15:40:51
URL: http://susannetran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0